Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΒΙΝΤΕΟ: "ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ; ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΣΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ"! ΑΛΕΞΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ,ΤΟ'ΧΕΙ !!!

| No comment
Αγάνακτησε ο Χατζηνικολάου και ήρθε σε αντιπαράθεση με την Μανταλένα Παπαδοπούλου κατά την διάρκεια της εκπομπής του. Συγκεκριμένα, ο γνωστός δημοσιογράφος αναρωτήθηκε γιατί η υποψήφια βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων δεν τον κοιτούσε, λέγοντάς της τα εξής:
«Με ακούτε; Κυρία μου, δεν με κοιτάτε, μπορείτε να με ακούτε τουλάχιστον; Κοιτάτε την κάμερα σαν να είστε η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Αυτό δεν το έχω ξαναδεί. Σας μιλώ και αντί να κοιτάτε εμένα, κοιτάτε στην κάμερα. Δεν το έχω ξαναδεί. Σας μιλάω μισή ώρα και κοιτάτε αλλού».


 

Η Μανταλένα Παπαδοπούλου από την πλευρά της απάντησε πως την προσβάλει αυτό που ειπώθηκε, ωστόσο, δεν δόθηκε συνέχεια σε αυτό το μικρό επεισόδιο, αλλά είναι δείγμα του ποιοι και πως θα μας κυβερνήσουν! Οι λοβοτομημένοι μπολσεβίκοι και οι ψεκασμένοι "Ανεξάρτητοι"... Έλεος!


zappit

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]