Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

Στο Αιγαίο επιστρέφει το ΖUBR L-184 «Κέρκυρα» - Επιχειρησιακό, μεν, αλλά... με ληγμένη "φούστα"...!!


Aποκαταστάθηκε στον βαθμό που μπορούσε να αποκατασταθεί, το τμήμα της φούστας του αερόστρωμνου ZUBR που είχε καταστραφεί από πυρκαγιά της οποίας μέχρι στιγμής τα αίτια παραμένουν άγνωστα. 


Η φωτιά στο L-184 «Κέρκυρα» κατέστρεψε ένα μεγάλο μέρος του πρυμναίου τμήματος και πιο συγκεκριμένα από τη «φούστα» του αερόστρωμνου στις 31 του περασμένου Ιουλίου όταν αυτό βρισκόταν στο ναύσταθμο της Αμφιάλης. Ο ίδιος ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας και πρώην Α/ΓΕΝ Δ.Ελευσινιώτης παρακολουθούσε από κοντά τις εργασίες και τον διαβεβαίωσαν ότι το σκάφος θα είναι πλήρως επιχειρησιακό από τον ερχόμενο μήνα

Το κακό είναι ότι πεειδή δεν εγκρίθηκε από το υπουργείο Οικονομικών η αγορά νέας "φούστας" για την αντικατάσταση των κατεστραμμένων τμημάτων στο «Κέρκυρα» επιλέχθηκε να χρησιμοποιηθούν τέσσερα αντίστοιχα κομμάτια από το παροπλισμένο «Ζάκυνθος», κομμάτια όμως τα οποία έχουν όχι απλώς έχουν περάσει το όριο ζωής, αλλά το έχουν υπερβεί κατά 50% των χρονικών προδιαγραφών αντοχής που δίνει ο κατασκευαστής: Η «φούστα» στο ΠΤΜ L-183 «Ζάκυνθος» είναι ήδη 7,5 ετών και ουδέποτε έχει αλλαχτεί ή έχει γίνει προσπάθεια για την αλλαγή της και το όριο ζωής μιας "φούστας" ενός αερόστρωμνου είναι ... 5 χρόνια!

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου που έχει ασχοληθεί με το θέμα (Π.Παναγιωτόπουλος και Δ.Ελευσινιώτης) έχει δώσει εντολή να περιληφθεί στις προμήθειες τουλάχιστον μία νέα "φούστα" από το ρωσικό εργοστάσιο, αλλά έτσι ή αλλιώς πριν ναπό την παρέλευση ενός έτους δεν θα υπήρχε έτοιμη οπότε επιλέχθηκε ο κανιβαλισμός του άτυχου "Ζάκυνθος".

Ο παροπλισμός –μεταβολή της επιχειρησιακής κατάστασης κατά ΠΝ- των L-181 «Ιθάκη» και L-183 «Ζάκυνθος» είχε αποφασιστεί για λόγους κόστους και αδυναμίας εξεύρεσης πόρων για ανταλλακτικά, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα σκάφη αυτά, ήταν δε απολύτως ικανά για επιχειρήσεις.

Από τα τέσσερα Πλοία Ταχείας Μεταφοράς τα τρία «Κεφαλληνία», «Κέρκυρα», «Ζάκυνθος» είχαν παραληφθεί από τα ρωσικά ναυπηγεία Almaz ενώ το «Ιθάκη» προερχόταν από την Ουκρανία.

Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι ο κατασκευαστής είχε διαμηνύσει στο ΠΝ ότι μια φούστα χρειάζεται 12 μήνες για να παραδοθεί και καλό θα ήταν να υπήρχε τουλάχιστον μία εφεδρική.

Όμως το αντιρωσικό λόμπι απέτρεψε ακόμα και αυτό και όταν έγινε το κακό στο "Κέρκυρα" δεν υπήρχε "φούστα" για αντικατάσταση.

Το πιο σημαντικό στην παρούσα φάση είναι να αποκατασταθεί η "τρύπα" στη δομή δυνάμεων, η οποία προβλέπει δύο ZUBR σε ετοιμότητα και να περιμένουμε να αφιχθεί η ανταλλακτική "φούστα" (κόστους περί τα 2 εκατ. ευρώ), με την ελπίδα ενεργοποίησης τουλάχιστον του ΠΤΜ "Ζάκυνθος" που δεν έχει καμία άλλη βλάβη.

Αρκεί, στην παρούσα φάση, που το L-184 «Κέρκυρα» θα "ξαναπετάξει" πάνω από τα κύματα του Αιγαίου, ελπίζουμε χωρίς απρόοπτα...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

-->
greekfootball


recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]