Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΚΛΑΙΜΕ ΤΩΡΑ… Ο ΤΣΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ! !

| No comment


Ένα από τα θετικά των τελευταίων εκλογών, είναι ότι απαλλαγήκαμε από διάφορους τύπους σαν τον τηλε-μαϊντανό Τσατσόπουλο, που απέτυχε να εκλεγεί βολευτής με το Ποτάμι και τώρα δηλώνει ότι αποχωρεί από την πολιτική.



Ιδού η σχετική ανάρτησή του στο Facebook:

«Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με τη ψήφο τους μου έδωσαν την 6η θέση ανάμεσα στους 48 υποψηφίους του Ποταμιού στη Β΄ Αθήνας, μια θέση ιδιαίτερα τιμητική, όχι όμως κι εκλόγιμη… Ευχαριστώ τον Αλέξη Τσίπρα που μου έδωσε την ευκαιρία να εμπλακώ τον Ιανουάριο του 2012 στην ενεργό πολιτική και που μου έδωσε επίσης την ευκαιρία, δυο χρόνια αργότερα, να απεμπλακώ από το κόμμα του προτού η ένταξή μου στην κοινοβουλευτική του ομάδα οριστικά κακοφορμίσει. Ευχαριστώ τον Σταύρο Θεοδωράκη που με δέχτηκε στο Ποτάμι και πιστεύω ότι, παρά τις διαβολές και τις επιθέσεις εναντίον του, το Ποτάμι θα παίξει ένα ρυθμιστικό ρόλο στην πολιτική μας σκηνή. Ο Σταύρος πάντοτε έλεγε πως πρέπει να ξέρεις πότε ν’ αποσύρεσαι από την ενεργό πολιτική -και είχε δίκιο. Νομίζω πως τώρα είναι η ώρα κατάλληλη για ν’ αποσυρθώ και να επιστρέψω σε αυτό που έκανα σε όλη την ενήλικη ζωή μου: να γράφω βιβλία. Ευχαριστώ και όλους εσάς για την κατανόησή σας».

Ελπίζουμε να τηρήσει την υπόσχεσή του, αν και –μεταξύ μας- δεν το πολυπιστεύουμε…

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]