Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

Είχαμε να ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ τόσο, από τότε που ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ κατέβασε ΥΠΟΨΗΦΙΑ την ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ !!! Ποιος ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ θέλει να πολιτευτεί με την ΝΔΟΥΛΑ;;;

| No comment
Ήταν που ήταν για τα πανηγύρια η ΝΔ, τώρα απόγινε..O δημοφιλής τραγουδιστής προαναγγέλλει την κάθοδό του στην πολιτική. Ο… Βαλάντης κάνει την έκπληξη.
Προαναγγέλλει σήμερα από τη «Ροδιακή» την πιθανή κάθοδό του στις προσεχείς εθνικές εκλογές αφού οι επαφές και οι συνομιλίες του με συγκεκριμένο πολιτικό χώρο βρίσκονται σε τελικό στάδιο! Αφήνει δε ανοιχτό το ενδεχόμενο ο πολιτικός χώρος αυτός να είναι η Νέα Δημοκρατία με την οποία διατηρεί στενούς δεσμούς.

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης τα τελευταία χρόνια έχει πυκνώσει τις εμφανίσεις και τις επισκέψεις του στη Ρόδο, την ιδιαίτερη πατρίδα του και είναι γεγονός πως όπου κι αν εμφανίζεται ο κόσμος τον ακολουθεί και τον στηρίζει.


Ο κατά κόσμον Χρυσοβαλάντης Αυγενικός, που ομολογεί ότι σκέφτεται σοβαρά τη μόνιμη εγκατάστασή του στη Ρόδο, διάγει αυτή την περίοδο μια από τις πιο καλές προσωπικές στιγμές του αφού εδώ και λίγες εβδομάδες γεννήθηκε το τρίτο του παιδί.

”Είμαι σε συζητήσεις, θα ασχοληθώ και θα ενώσω τη δύναμή μου με ανθρώπους που έχουν το ίδιο όραμα μ΄ εμένα. Με όπλα μου την ειλικρίνεια, την εργατικότητά μου και το ότι είμαι ένας πολύ δίκαιος άνθρωπος θα φροντίσω να μείνω άμεμπτος με οποιοδήποτε τίμημα μπορεί να προκαλούν αυτά τα στοιχεία του χαρακτήρα μου”.

Μιας και αναφέραμε στον τίτλο την Έφη Σαρρή, ας θυμηθούμε το βίντεο με την υποψηφιότητα της στο ΛΑΟΣ, με τον χαρακτηριστικό τίτλο: “Σταυρώστε με”, έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο:
makeleio.gr

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]