ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ME ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΧΤΥΠΑΓΑΝ 10-12 ΑΠΛΥΤΟΙ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΣΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ!!!

| No comment
Πριν λίγα λεπτά μας έστειλε μήνυμα ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής, που μαζί με τον 82χρονο πατέρα του, δέχτηκαν επίθεση από τις αναρχικές κότες στην Πετρούπολη, που δρούσαν υπό την καθοδήγηση μέλους του ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Διαβάστε τι μας έγραψε ο Θανάσης Κουράκος και φανταστείτε τι έχει να γίνει με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ:
Αγαπητοί δημοσιογράφοι του στόχου, είμαι ο Θ. Κ. κ είμαι αυτός που δέχτηκε την επίθεση στην Πετρούπολη! Είμαι υποψήφιος με τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και έχω να σας πω οτι με βάραγαν 10-12 άτομα με κράνη κλωτσιές και μπουνιές! Με την καθοδήγηση κ την προτροπή της Πατρικίου αικατερίνης μέλους του Ανταρσύα! Μάλιστα η συγκεκριμένη τους προέτρεπε να με ΣΟΤΏΣΟΥΝ! Ο ηλικιωμένος που αναφέρετε, είναι ο πατέρας μου 82 ετών τον οποιο τα σκουπίδια του Ανταρσύα κ η Πατρικίου,προπηλάκισαν λεκτικά! Έχω υποβάλει μήνυση κατά αυτής κ κατ´αγνώστων (γνωστών!!!) για ξυλοδαρμό,εξύβριση κ απόπειρα ανθρωποκτονίας από πρόθεση!

 

Με εκτίμηση
stoxos.gr

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]