Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ, ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

| No comment


ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ, ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ


Χαιρετισμός

Γεννήθηκα το 1968 στα Πατήσια, μέλος πολύτεκνης οικογένεια αξιωματικού και κατοικώ με τα τέσσερα παιδιά μου στα Γλυκά Νερά Παιανίας.

Σπούδασα Νομικές επιστήμες και φιλολογία, είμαι πολύγλωσσος και υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία ως υπαξιωματικός -εκπαιδευτής .
Εχω ανελλειπώς ένσημα εργασίας από τα δεκαοκτώ μου και διατηρώ 22 έτη πλέον δικηγορικό γραφείο το οποίο ήταν πάντα στο πλευρό των συναγωνιστών και οποιουδήποτε ήθελε να βρει το δίκιο του.
Δεν ειχα ποτέ έμμισθη κρατική θέση ούτε καμία σχέση με πολιτικάντηδες και δημόσια τρωκτικά που εξαφάνισαν τις κρατήσεις που επέβαλαν τόσα χρόνια στον λαό από τα ταμεία.

Ο Αρχηγός μας, ο Νίκος Γ. Μιχαλολιάκος και ο Λαϊκός Σύνδεσμος με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, με την υποψηφιότητά μου στις ευρωεκλογές και μου κάνουν ακόμα μεγαλύτερη τιμή τώρα, δείχνοντας μου εμπιστοσύνη να κατέλθω και στις Εθνικές Εκλογές.
Επειδή λοιπόν, οφείλω να τιμήσω τον Αρχηγό για την εμπιστοσύνη του και τους Αγώνες του κινήματος του γνήσιου Πατριωτισμού και Εθνικισμού.
Επειδή η Χρυσή Αυγή έχει την πολιτική βούληση να διεκδικήσει και να κερδίσει ξανά την αξιοπρέπεια του Έλληνα και να τον γλιτώσει από τον αφανισμό που του επιβάλλουν, είτε είναι αυτός γενεολογικός, είτε οικονομικός, είτε οδηγώντας τους σε αυτοκτονίες.
Επειδή ο λόγος μου και οι γνώσεις έχουν δοκιμαστεί στα έδρανα, υπηρετώντας την δικαιοσύνη τη οποία τώρα καταπατούν εναντίον του ‘Ελληνα.
Επειδή σαν Εθνικιστής δεν έκανα ποτέ πίσω, δεν μου επιτρέπεται να κάνω τώρα που έχουμε και δύο συναγωνιστές νεκρούς για τις ιδέες μας, για να μπορώ να κοιτάω τα παιδιά μου στα μάτια.
Επειδή προσδοκώ δικαίωση αυτών των νεκρών!
Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, διεκδικώ τον έναν από τους τέσσερεις σταυρούς προτίμησης σου στην ευλογημένη περιφέρεια Αττικής!

Κλείνοντας να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους συναγωνιστές που εκλέχθηκαν να πλαισιώσουν τα ψηφοδέλτια του κινήματος και να προσθέσω ότι όποιος κι αν εκλεγεί είναι ακριβώς το ίδιο , όταν μιλάμε για την οικογένεια της Χρυσής  Αυγής. Φυσικά προτεραιότητα στην εκλογή έχουν οι πολιτικοί κρατούμενοι της Χρυσής Αυγής . Δεν έχουμε κανέναν ανταγωνισμό και το μόνο που μας διαπνέει είναι η όρεξη για πραγματική και όχι σαμαρική επανάκτηση των πόλεων μας  καθώς και ολόκληρης της επικράτειας με τελικό στόχο, μια Ελλάδα επιτέλους ισχυρή, για μια Ελλάδα ανεξάρτητη και ελεύθερη με λαική κυριαρχία, εθνική ανεξαρτησία και πολιτική κάθαρση!

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ 

ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ

ELNEWS - HELLENICPRIDE

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]