Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

Ν.Μιχαλολιάκος: "Παρατείνανε την προφυλάκισή μου με ψεύτικο καταστατικό και ανύπαρκτες αποθήκες οπλισμού" !!

| No comment


Παρέμβαση του Ν.Μιχαλολιάκου μέσα από τη φυλακή όπου εξηγεί με επιχειρήματα πως παρατάθηκε η προφυλάκισή του από την Δικαιοσύνη. Η ανάγνωση του άρθρου του Γ.Γ της Χρυσής Αυγής θα βοηθήσει προς εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.



Παράταση της προφυλακίσεώς μου με τερατολογίες και ψέμματα

Πριν λίγες ημέρες, παρέλαβα το βούλευμα σύμφωνα με το οποίο δίδεται παράταση στην φυλάκισή μου έξι ακόμη μήνες. Από το βούλευμα αυτό το οποίο υπογράφει ένας εισαγγελεύς και τρεις εφέτες, ξεχώρισα από το όλο σκεπτικό τους κάποια μόνον σημεία, τα οποία καταδεικνύουν την ανυπαρξία δίκαιης κρίσης εις ό,τι αφορά την φυλάκισή μου και την παράτασή της. Βεβαίως και τα γραπτά μένουν, καθώς και οι υπογραφές και χωρίς αμφιβολία σε ένα αληθινό κράτος δικαίου και οι κρίνοντες θα κριθούν.

Κατ’ αρχάς, αυτοί οι οποίοι απεφάσισαν να παραμείνω στην φυλακή θεωρούν ότι το γεγονός ότι είμαι βουλευτής και στερούμαι των πολιτικών μου δικαιωμάτων να συμμετέχω και να έχω λόγο όπως προβλέπεται στις εργασίες του κοινοβουλίου ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΕΡΟΥΜΑΙ, αφού μπορώ να καταθέσω σχετικό αίτημα… Μόνο που έχω καταθέσει όχι ένα, αλλά πολλά σχετικά αιτήματα, τα οποία όλα έχουν απορριφθεί από συναδέλφους αυτών που αποφάσισαν την συνέχιση της παραμονής μου στην φυλακή. Λογική του παραλόγου δηλαδή…
 

Στο ίδιο έγγραφο γίνεται κατά κόρον χρήση ή μάλλον κατάχρηση του ψεύτικου καταστατικού της Χρυσής Αυγής. Ενός καταστατικού, το οποίο δεν ανευρέθη στις εκατοντάδες έρευνες και το οποίο κατέθεσε σαν… ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ για την “εγκληματική οργάνωση” ένας ακροαριστερός δημοσιογράφος. Σημειώνεται ότι το εν λόγω ψεύτικο καταστατικό σύμφωνα με τον ψευδομάρτυρα δημοσιογράφο είναι το “ΓΝΗΣΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ” και στην πρώτη του σελίδα έχει μία μονογραφία, η οποία δεν μπορεί να ανήκει σε άλλον παρά σε εμένα, αφού ήμουν και είμαι ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής.

Για τον λόγο ακριβώς αυτό, για να αποδείξω δηλαδή την πλαστότητά του, ζήτησα να γίνει γραφολογική εξέταση στο “ΠΕΙΣΤΗΡΙΟ” και το λογικό αυτό και νόμιμο αίτημά μου απορρίφθηκε από την ανάκριση και έτσι χωρίς να μου δίνεται η δυνατότητα να αποδείξω την πλαστότητά του, γίνεται χρήση αυτού του χαλκευμένου εγγράφου, προκειμένου να παραταθεί η προφυλάκισή μου!

Ακόμη στο ίδιο έγγραφο, το οποίο υπογράφουν δικαστές, παρατίθεται ο ισχυρισμός ότι η Χρυσή Αυγή έχει αποθήκες με όπλα, οι οποίες δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί! Γίνεται επίσης αναφορά στις τερατολογίες περί μυστικών στρατοπέδων, τα οποία υπήρχαν στις περιοχές Ασπροπύργου, Μάνδρας και Μαλακάσας! Και αυτά είναι μόνο από τα λίγα από τα τερατώδη ψεύδη με τα οποία κάποιοι οι οποίοι έχουν δώσει όρκο στην δικαιοσύνη αποφάσισαν να παραμείνω στη φυλακή.

Ό,τι και να κάνουν όμως κάποτε θα γίνει μια δημόσια δίκη στην οποία θα είναι παρόντα όχι μόνο τα ξευτιλισμένα ΜΜΕ των “νταβατζήδων” του Ελλάδιστάν, αλλά και ΜΜΕ από ολόκληρο τον κόσμο. Θα έχουμε επίσης την δυνατότητα να πληροφορήσουμε και εμείς τον λαό για όσα θα συμβαίνουν στην δίκη. Σε μία δίκη στην οποία θα φανερωθεί επιτέλους η ΑΛΗΘΕΙΑ και θα αποκαλυφθεί με ντοκουμέντα η πολιτικοδικαστική σκευωρία και τότε θα δούμε τι θα έχουν να πούνε οι Ιαβέρηδες που μας κρατούνε με τις υπογραφές τους άδικα και παράνομα στη φυλακή.

Θα υπάρχουν τότε οι υψηλοί τους προστάτες για να τους καλύψουν;…

Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ
ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]