Error 404 - Not Found
Sorry, but you are looking for something that isn't here.
Δυο Αδέλφια Από Τη Μυτιλήνη... Μετατρέπουν Αυτοκίνητα σε Ηλεκτροκίνητα!!
Σε «πρωτεύουσα» του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα μετατρέπεται η Μυτιλήνη μέσω της δουλειάς δύο αδελφών, του Κώστα και του Τάσου Κόρακα, που μετατρέπουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά.
Στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που υλοποιείται μαζί με την Περιφέρεια Αττικής, τα δυο αδέλφια μετέτρεψαν ήδη ένα smart και ένα Fiat Panda σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία όμως κινούνταν με μπαταρίες μολύβδου. Αλλά το καινούργιο τους «δημιούργημα» είναι ένα Citroen Saxo που ολοκληρώθηκε τούτες τις μέρες και από σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα όπου θα περάσει τα απαραίτητα τεστ στο Πολυτεχνείο ώστε να βεβαιωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Το πρωτοποριακό που έχει να κάνει με το Citroen είναι πως την μπαταρία λιθίου ο οδηγός δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να την αντικαταστήσει. Κι αυτό γιατί, όπως λένε οι αδελφοί Κόρακα, «η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά δηλαδή ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι μπαταρίες λιθίου έχουν το μισό βάρος από τις μπαταρίες μολύβδου».
Η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία λιθίου φτάνει τα περίπου 100 χιλιόμετρα, η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη και προφανώς δεν ρυπαίνει· και το μόνο για το οποίο φροντίζει ο οδηγός είναι να βρίσκεται κάθε περίπου 100 χιλιόμετρα σε κάποια πρίζα για να το ξαναφορτίσει. Κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για αυτά τα περίπου 100 χιλιόμετρα μόλις 1,5 ευρώ με το σημερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ!
Ας σημειωθεί πως στις αρχές του νέου έτους αναμένεται η υπογραφή Προεδρικού Διατάγματος που θα δίνει κίνητρα για τη μετατροπή των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, ενώ στόχος των αδελφών Κόρακα είναι να λειτουργήσουν στη Μυτιλήνη το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο μετατροπής βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.
«Πιστεύουμε ότι έχει νόημα το γεγονός ότι ξεκινά από το νησί η μετατροπή βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά γιατί είναι περισσότερο χρήσιμα στις μικρές αποστάσεις ή σε αποστάσεις μέσα στην πόλη. Οσο προχωρά βέβαια η τεχνολογία θα εξελίσσονται και ακόμη περισσότερο, για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Από την άλλη πλευρά, όσο θα αυξάνεται η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα μειώνεται και το κόστος των μπαταριών», τονίζει ο Τάσος Κόρακας.
Το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, οι οποίες όμως και δεν χρειάζεται να αντικατασταθούν ποτέ.
enet.gr
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ..ΠΑΤΑ SHARE!! ΓΙΝΕ ΠΛΕΟΝ ΕΝΕΡΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ!!
ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΑΣ.
Στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που υλοποιείται μαζί με την Περιφέρεια Αττικής, τα δυο αδέλφια μετέτρεψαν ήδη ένα smart και ένα Fiat Panda σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία όμως κινούνταν με μπαταρίες μολύβδου. Αλλά το καινούργιο τους «δημιούργημα» είναι ένα Citroen Saxo που ολοκληρώθηκε τούτες τις μέρες και από σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα όπου θα περάσει τα απαραίτητα τεστ στο Πολυτεχνείο ώστε να βεβαιωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Το πρωτοποριακό που έχει να κάνει με το Citroen είναι πως την μπαταρία λιθίου ο οδηγός δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να την αντικαταστήσει. Κι αυτό γιατί, όπως λένε οι αδελφοί Κόρακα, «η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά δηλαδή ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι μπαταρίες λιθίου έχουν το μισό βάρος από τις μπαταρίες μολύβδου».
Η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία λιθίου φτάνει τα περίπου 100 χιλιόμετρα, η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη και προφανώς δεν ρυπαίνει· και το μόνο για το οποίο φροντίζει ο οδηγός είναι να βρίσκεται κάθε περίπου 100 χιλιόμετρα σε κάποια πρίζα για να το ξαναφορτίσει. Κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για αυτά τα περίπου 100 χιλιόμετρα μόλις 1,5 ευρώ με το σημερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ!
Ας σημειωθεί πως στις αρχές του νέου έτους αναμένεται η υπογραφή Προεδρικού Διατάγματος που θα δίνει κίνητρα για τη μετατροπή των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, ενώ στόχος των αδελφών Κόρακα είναι να λειτουργήσουν στη Μυτιλήνη το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο μετατροπής βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.
«Πιστεύουμε ότι έχει νόημα το γεγονός ότι ξεκινά από το νησί η μετατροπή βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά γιατί είναι περισσότερο χρήσιμα στις μικρές αποστάσεις ή σε αποστάσεις μέσα στην πόλη. Οσο προχωρά βέβαια η τεχνολογία θα εξελίσσονται και ακόμη περισσότερο, για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Από την άλλη πλευρά, όσο θα αυξάνεται η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα μειώνεται και το κόστος των μπαταριών», τονίζει ο Τάσος Κόρακας.
Το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, οι οποίες όμως και δεν χρειάζεται να αντικατασταθούν ποτέ.
enet.gr
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ..ΠΑΤΑ SHARE!! ΓΙΝΕ ΠΛΕΟΝ ΕΝΕΡΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ!!
ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΑΣ.

-
Blogger Comments
- Facebook comments

:smile

:sadsmile

:sadsmile

:cool

:wink

:sweating

:speechless

:kiss

:blush

:sleepy

:dull

:angry

:itwasntme

:lipssealed

:hi

:call

:clapping

:rofl

:like

:dislike

:strike
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !
- ΠΑΡΤΥ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ: ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ 4 ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ !!!Feb 01, 2015
- ΣΚΑΝΔΑΛΟ !!! ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ !!! ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΣΥΡΙΖΑ !!!Feb 01, 2015
- Ε ΘΥΜΑΤΑ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Η LAZARD (ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ) ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΩΝ, ΑΝΕΛΑΒΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ !!!Feb 01, 2015
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΤΣΟΣ: ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ, ΑΠΛΩΣ ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΨΗΦΙΖΑΤΕ !!!Feb 01, 2015
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την ώρα που οι συνέταιροι της τρικομματικής συγκυβέ... έρνησης ασχολούνται με την ΕΡΤ, στοιχεία - σοκ έρχονται στη δημοσιότητα για την .. Read more
-
Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ -Τα όνειρα μας έγιναν οι εφι... ιάλτες τους . Read more
-
O Βαρουφάκης προσέλαβε σύμβουλο χρέους την εταιρία χ... χρηματοοικονομικών συμβούλων LAZARD ...Μόλις προχθές στην τελετή παράδοσης - παρα.. Read more
-
Την Φρεγάτα Ψαρά αναζητούν οι Ευρωπαίοι της Δύναμης... ς Ασφάλειας και στην Ιστοσελίδα τους το βασικό video που αναφέρει την μείωση .. Read more
-
Στις 19 Mαρτίου του 1987, το «Πίρι Pέις» πλέει από τ... το στενό της Iμβρου προς το Aιγαίο συνοδεία δύο πολεμικών πλοίων. Κινείται εκτός .. Read more
-
ΤΗΣ ΗΛΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΕΚΛΑΨΕ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ... ... Read more
-
Κίνηση-ματ απο τις Ειδικές Δυνάμεις μας... Εχθές το λιμενικό... ό της Τουρκίας κινήθηκε απειλητικά για παρενόχληση στην Ελληνική κανονιοφόρο η οπ.. Read more
-
Δεξιά όπως κοιτάζουμε, ο Σπύρος Σαγιάς: Ο γενικός γραμμα... ατέας της επιχειρηματικής ελίτ Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους ψηφοφόρους κ.. Read more
-
Η περίοδος 1936-1940, υπήρξε μία από τις λίγες περιόδους, τη... ης νεότερης ελληνικής ιστορίας, πραγματικής εθνικής ανεξαρτησίας, όπου τα συμφέρο.. Read more