Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

Στέφανος Χίος: Aντώνη, μου είπαν κάτι φίλοι ότι “με ψάχνεις”. Έλα άρρωστε φιλαράκο. Σε περιμένω…

| No comment
Κάτι σαίνια της αγοράς, μου είπαν ότι με ψάχνουν.Έχουν βάλει από κοντά ΣΔΟΕ και άλλες υπηρεσίες για να με κάνουν “κόσκινο”.
Όσο και να ψάξετε λαμόγια, πίσω σας θα με βρίσκετε.

Περιουσία μηδέν, καταθέσεις μηδέν, ακίνητα μηδέν, αυτοκίνητα μηδέν.

Είμαι ύποπτος έτσι;


Ελάτε. Σας περιμένω. Μόνον που εγώ δεν είμαι ούτε “Φράγκας” για να κάνω κωλοτούμπες ούτε μόνιμος στα στασίδια της Συγγρού.

Ελάτε. Και να μην ξεχάσετε να πείτε χαιρετίσματα στον βαθύτατα άρρωστο φίλο σας και αφέντη σας που παίρνει τα ψυχοφάρμακα με τη χούφτα και οδηγεί το καράβι στα βράχια.

Θολωμένος ο αφέντης. Τελειώνει. Και το άλμα θα κάνει πολύ θόρυβο πείτε του. Η πτώση θα είναι πολύ επώδυνη. Τη γλυτώνει, δεν τη γλυτώνει…
Σ.Χ

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]