Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

Κύπριος ποδοσφαιριστής δέχθηκε να παίξει σε τουρκοκυπριακή ομάδα στα κατεχόμενα!!

| No comment
Στα 35 του χρόνια βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της δημοσιότητας, όχι όμως για κάποιο ποδοσφαιρικό κατόρθωμα, αλλά για μια... εφιαλτική για πολλούς Κύπριους μετεγγραφή!

Ο Δημήτρης Βασιλείου υπέγραψε στην Ντεγκιρμενλίκ, ομάδα που εδρεύει στα Κατεχόμενα και σήκωσε θύελλα διαμαρτυριών στη Μεγαλόνησο. «Αηδίασα με τους πάντες. Πήγα εκεί μόνο για να παίξω μπάλα. Εγώ είμαι το πρόβλημα;» ήταν το αρχικό σχόλιο του 35χρονου πρώην παίκτη του Ερμή και της Ομόνοιας στο gazzetta.gr. 
Ο Δημήτρης Βασιλείου που τώρα δεν αντέχει τα «πυρά» που εκτοξεύονται τις τελευταίες ώρες, είπε ακόμα: «Μιλάω ειλικρινά, αν ήξερα ότι θα γινόταν όλος αυτός ο σάλος με τη μετεγγραφή μου δεν θα πήγαινα να παίξω εκεί». «Απλά πάω για να κάνω αυτό που μου αρέσει, να παίξω ποδόσφαιρο, είναι το χόμπι μου, είναι αυτό που αγαπώ και δεν θέλω να το σταματήσω» τόνισε ο 35χρονος, ο οποίος έγινε αντικείμενο προσβολών και απειλών.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]