ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΕΠΩΝΥΜΑ (!!!) ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ "ΦΑΝΤΑΣΜΑ" ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΙΟΥ !!!!

| No comment


ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ....

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Παπαχρήστου και είμαι στέλεχος της ΧΑ στην Τ.Ο. Αθηνών. Τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση οποιουδήποτε νομικού εκπροσώπου του site σας ή δικαστικών αρχών εφόσον ζητηθούν. Πριν προχωρήσω να επισημάνω ότι με το site δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά δεν ανέχομαι σε καμμία περίπτωση την προσβολή της προσωπικότητας μου από έναν φωτογράφο που χρησιμοποίησε το γεγονός για λόγους που αδυνατώ να καταλαβω.



Στις 02/08/2014 λοιπόν και κατά τις 15:00 περίπου, παρουσιάστηκε ο εν λόγω κύριος και χωρίς να ζητηθεί η άδεια από κανέναν υπεύθυνο του κινήματος ξεκίνησε να μας φωτογραφίζει. Να προσθέσω ότι δεχόμαστε στοχοποίηση από θεούς και δαίμονες. Δεν υπάρχει θέμα φόβου, άλλωστε το κείμενο το δημοσιεύω επωνύμως και όχι απλά με τα αρχικά μου, αλλά τουλάχιστον το τυπικό μέρος θα έπρεπε να τηρηθεί και να μπορέσει ο φωτορεπόρτερ να κάνει την δουλειά του μετά απο επικοινωνία με κάποιον από τους βουλευτές, ευρωβουλευτές ή νομικούς που βρίσκονταν στο σημείο.


Αντιθέτως, σήκωσε την φωτογραφική του μηχανή και ξεκίνησε να φωτογραφίζει. Τον πλησίασα και μιλώντας του στον πληθυντικό όπως μου επιβάλει η μόρφωση μου και η προσωπικότητα μου ή αν θέλετε και η ιδιότητα μου ως στέλεχος του κινήματος Χρυσή Αυγή, του ζήτησα ευγενικότατα να κατεβάσει την μηχανή και αν θέλει να πάρει φωτογραφίες να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο ή αλλιώς να αποχωρήσει. Πράγματι, έκλεισε τον φακό της μηχανής με το καπάκι και αποχώρησε μιλώντας στο τηλέφωνο. 


Θα παρακαλέσω λοιπόν δημόσια τον Κο Χίο, να επικοινωνήσει μαζί μου και να βρούμε μια εξωδικαστική λύση. Για εμένα είναι αρκετή μια δημόσια διάψευση, μία συγγνώμη από τον φωτογράφο που μετέφερε ψεύδη, προσβάλλοντας με. 


Σε αντίθετη περίπτωση θα προβώ σε διεκδίκηση κάθε νομίμου δικαιώματος μου, μετά από συννενόηση φυσικά με το νομικό τμήμα του κινήματος. Θεωρώ αναφέρετο δικαίωμα μου την διατήρηση της αξιοπρέπειας και το σεβασμό απέναντι μου όπως ακριβώς σεβάστηκα τον συγκεκριμένο άνθρωπο. 

Μετά τιμής, επώνυμα και χωρίς αρχικά ονοματεπωνύμου,

Κωνσταντίνος Β. Παπαχρήστου



ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ....

Με λύπη μου πληροφορήθηκα την άναρτηση στην ηλεκτρονική σας σελίδα. Ως αυτόπτης στο συγκεκριμένο περιστατικό οφείλω να πω πως έχει μια δόση υπερβολής. Μετά απο τα χθεσινοβραδυνά περιστατικά όπου η αστυνομία προσπάθησε να προσαγάγει 200 και πλέον άτομα τα οποία επέστρεφαν από μνημόσυνο με το πρόσχημα τροχονομικού ελέγχου !!! 

Σήμερα το πρωί η μισή αστυνομική δύναμη Αθηνών προσήγαγε 67 υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής οι οποίοι μοίραζαν φυλάδια γραμμένα στην Αγγλική και Γαλλική γλώσσα. Είναι φυσικό επακόλουθο να επικρατεί ένας εκνευρισμός και μια αναστάτωση στις τάξεις των φίλων του κινήματος. Αντιλαμβάνεστε πως οι συγκεκριμένες ενέργειες, αποσκοπούν στην τρομοκράτηση των ελεύθερα σκεπτόμενων ελληνων.Έτσι σήμερα το μεσημέρι εξω απο τη Γ.Α.Δ.Α. είδαμε κάποιον να τραβά πλάνα απο πολυ κοντά. 

 Ζητήσαμε να μάθουμε ποιός ήταν και γιατί τραβουσε δίχως προηγούμενη άδεια. Εκείνος ισχυρίστηκε πως ήταν απεσταλμένος της ηλεκτρονικής σας σελίδος δίχως όμως να επιδείξει δημοσιογραφική ταυτότητα. Τότε του ζητήθηκε να αποχωρήσει χωρίς να υπάρξει το παραμικρό περιστατικό βίας λεκτικής η σωματικής.Τονίζω πως η παρατήρηση έγινε απο έναν και μόνον συναγωνιστή. Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω πως στα προηγούμενα επεισόδια στο εφετείο Αθηνών υπήρξε στοχοποίηση μελών και φίλων του κινήματος απο τετοιου τύπου φωτογραφίες και βίντεο.

 Καπάτσος Γιαννης

 Δημοτικος σύμβουλος Κηφισιας

ΣΧΟΛΙΟ ELNEWS



Καλούμε τον Στέφανο Χίο να ερευνήσει καλύτερα το θέμα που έχει δημιουργηθεί και να τιμήσει όπως έκανε μέχρι τώρα άριστα το λειτούργημα του δημοσιογράφου δίνοντας πάντα λόγο και θέση στο να εκφράζονται  και να ακούγονται οι απόψεις αλλά και οι δράσεις του μόνου πραγματικά πατριωτικού κινήματος της Ελλάδας, του ΛΑΙΚΟΥ Συνδέσμου Χρυσή Αυγή.
 

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]