Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΣΟΚ: ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ απο την Action Aid !!!! "ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕ…" ΒΙΝΤΕΟ !!

| No comment


Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας.
Ειλικρινά ζούμε σουρρεαλιστικές στιγμές… Τα υπόλοιπα, από όσα δεν μας πάρει ο Σαμαράς τα ζητούν:

Η “action aid” η “Greenpeace” και ένα σωρό ΜΚΟ, που σαν τον Σταύρακα τον Θεοδωράκη, ενώ παίρνουν ένα σκασμό λεφτά από… “επιχορηγήσεις”, βγαίνουν και στο δρόμο ή στις tv για να μας πουν: Aν δεν βοηθήσεις ΕΣΥ, το παιδάκι της τάδε χώρας (της Αφρικής πάντα) δεν θα μπορεί να παίζει με το νερό, ή δεν θα έχει σχολεία στο χωριό του, ή δεν θα μπορεί να χορεύει ανέμελο…

Στο βίντεο εντωμεταξύ που βρίθει ρατσιστικών μηνυμάτων οι δημιουργοί παρουσιάζουν κάθε χέρι κακοποίησης έγχρωμου παιδιού να ανήκει σε λευκό άνθρωπο!!!
Οι καθαρά φυλετικοί διαχωρισμοί εις βάρος των λευκών που είναι δέκτες τέτοιας προπαγάνδας, καλά κρατούν.
Για τους πνευματικούς ταγούς υπόπτων Μ.Κ.Ο. και όχι μόνο, το να καλλιεργείς ενοχικά σύνδρομα στα λευκά παιδιά της Ευρώπης για τη δυστυχία των έγχρωμων παιδιών της Αφρικής αποτελεί ένα ισχυρό όργανο ελέγχου συνειδήσεων εδώ και δεκαετίες – τακτική η οποία επιταχύνει σημαντικά τα σχέδιά τους για πλήρη αποδοχή χιλιάδων λαθροεισβολέων και πολυπολιτισμικότητα, φυσικά μόνο στις δικές μας κοινωνίες.
Και θέλω να ρωτήσω.
Γιατί πρέπει να ασκείται σε εμένα κάθε 15 λεπτά, μέσω εικόνων φρίκης, τέτοια ψυχολογική πίεση; Εγώ χορεύω ανέμελος;
Ρωτάνε αν εγώ τα βγάζω πέρα με την μείωση του μισθού μου, με τις αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης, ή με τα χαράτσια ή με τα έξοδα των δικών μου παιδιών;
Δηλαδή για να μπορεί ο κάθε “Πρόεδρος” της άνω κάτω Μποτσουάνα ή όποιας άλλης “Δημοκρατίας”, της Αφρικής, να συνεχίσει να ζει στην χλιδή, πρέπει εμείς να νοιαστούμε για τα παιδιά του λαού του;
Γιατί δεν ξεσηκώνονται οι γονείς του πεινασμένου να πάνε στο μέγαρο του “Πρόεδρου με τα χρυσά πόμολα στις πόρτες” (γιατί τέτοια έχουν, έχει αποδειχθεί αυτό) και να τον πάρουν με τις πέτρες; Τι μόδα είναι αυτή;
Ρε, ξέρετε πόσα παιδιά στην Ελλάδα, δεν τρώνε τίποτα και τον χειμώνα δεν θα λυποθυμάνε, αλλά θα πεθαίνουν από την πείνα…;

Υ.Γ. Και θα μου πείτε τώρα, και γιατί δεν ξεσηκώνονται οι Έλληνες γονείς των πεινασμένων παιδιών να πάνε στο Μέγαρο Μαξίμου να πάρουν με τις πέτρες (που λέει ο λόγος) τους Σαμαροβενιζέλους της εξαθλίωσής μας;
Έλα μου ντε… Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ…

http://ethnikismos.net

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]