Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ... "ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΛΑΓΟΣ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ !!! ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΩ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!!" ΕΤΣΙ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ!!



Ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης έδωσε από τα κελιά της Τιμής συνέντευξη στην ιστορική εφημερίδα «Ακρόπολις» και στον δημοσιογράφο Άρη Σπίνο.



"Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014. Το αρχιφυλάκιο των φυλακών Κορυδαλλού έχει ήδη ειδοποιηθεί και περιμένει ένα νέο κρατούμενο, με εντολή να «φιλοξενηθεί» στην πτέρυγα των γυναικείων φυλακών. Εκεί που είναι οι οκτώ βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Ο Ηλίας Κασιδιάρης πέρασε το κατώφλι των φυλακών και ύστερα από τα σύντομα διαδικαστικά στάθηκε μπροστά στο κελί που ήδη βρίσκεται ο βουλευτής Παναγιώτης Ηλιόπουλος. Λίγη ώρα αργότερα τον επισκέφτηκαν οι γονείς του για να του πάνε τα απαραίτητα πράγματα, όπως προβλέπεται. Ο Ηλίας Κασιδιάρης, κάτι που ίσως γνωρίζουν ελάχιστοι το πρωί της Πέμπτης που παρουσιάστηκε στις ανακρίτριες Κλάπα και Δημητροπούλου, είχε ήδη μαζί του ένα σακ-βουαγιάζ, αφού ήταν απόλυτα βέβαιος ότι θα προφυλακιστεί.
Η εφημερίδα μας την επομένη ημέρα «συνάντησε» τον άδικα προφυλακισμένο βουλευτή και είχε μαζί του μια μακρά συζήτηση, δίνοντας την πρώτη συνέντευξή του σε Μέσο Ενημέρωσης.
«Α»: Κύριε Κασιδιάρη, λίγο – πολύ το είχατε προαναγγείλει ότι η προφυλάκισή σας ήταν κάτι αναμενόμενο. Πώς είναι να το περιγράφετε αυτό από το να το νιώθετε στην πραγματικότητα;
Η.Κ.: Κύριε Σπίνο, η Χρυσή Αυγή, το γνωρίζετε πολύ καλά κι εσείς και όλη η Ελλάδα έχει στην «οικογένειά της» δύο νεκρούς συναγωνιστές της, τον Μανώλη Καπελώνη και τον Γιώργο Φουντούλη. Μπροστά στο αίσθημα που νιώθουν οι δικές τους οικογένειες, η δική μου φυλάκιση, του Αρχηγού μου και όλων των συναγωνιστών μου είναι πταίσμα. Είμαι έτοιμος να δώσω τη ζωή μου για τα «πιστεύω» της Χρυσής Αυγής και για την επικράτηση μιας ανεξάρτητης και δίκαιης Δικαιοσύνης. Δεν με φοβίζει η φυλακή, αφού γνωρίζω πως δεν έχω διαπράξει καμία παρανομία όπως φυσικά δεν έχει διαπράξει ούτε η Χρυσή Αυγή. Υφιστάμεθα μια πολιτική δίωξη από ένα ολοκληρωτικό καθεστώς που υπηρετούν με ευλάβεια Σαμαράς και Βενιζέλος.
«Α»: Ακούστηκαν πολλά για την ημέρα της απολογίας σας και της προφυλάκισής σας ως προς τη νομική σας εκπροσώπηση. Παραμένει ο συνήγορος Παύλος Σαράκης δικηγόρος σας ή συμβαίνει κάτι άλλο;
Η.Κ.: Ο κύριος Σαράκης είναι από τους ικανότερους ποινικολόγους που έχω γνωρίσει. Παραμένει δικηγόρος μου. Το γεγονός ότι παρέστη στην απολογία μου ο επίσης εξαίρετος δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης ήταν μια «τυπική διαδικασία», αφού η προφυλάκισή μου ήταν μια προαποφασισμένη δικαστική πραξικοπηματική ετυμηγορία. Κάποιοι νομίζουν ότι με το να γράφουν ή να λένε διάφορες ανοησίες δημιουργούν πρόβλημα στις σχέσεις μου με τους νομικούς υπερασπιστές των κατηγορουμένων της Χρυσής Αυγής. Ας το καταλάβουν πως όλοι μας είμαστε «μπετόν» και με τέτοια τεχνάσματα δεν πτοούμεθα.
«Α»: Δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα με την εκπροσώπηση του κόμματος ως προς το δημόσιο λόγο, με την προφυλάκισή σας;
Η.Κ.: Κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι βουλευτές που βρίσκονται εκτός φυλακής είναι το ίδιο άξιοι και ικανοί προκειμένου να προβάλλουν τον προγραμματικό λόγο της Χρυσής Αυγής. Πρέπει να σας πω βέβαια πως ύστερα από απόφαση του Αρχηγού μας η οποία μου ανακοινώθηκε την Παρασκευή το πρωί, παραμένω εκπρόσωπος Τύπου. Όπως με τεράστια δυσκολία μπορούσα να έχω μια τηλεφωνική παρέμβαση, σε ένα ραδιόφωνο ή μια τηλεόραση, αφού με απέκλειαν τα συστημικά ΜΜΕ, την ίδια δυσκολία θα έχω και τώρα χρησιμοποιώντας μόνο το κοινό καρτοτηλέφωνο που υπάρχει στο διάδρομο των κελιών. Η μόνη διαφορά τώρα θα είναι ότι δεν θα μπορώ να έχω φυσική παρουσία, έστω και τις σπανιότατες φορές, όπου με καλούσε κάποιο κανάλι. Κύριε Σπίνο, 20 χρόνια η Χρυσή Αυγή ήταν αποκλεισμένη και απομονωμένη από παντού. Τις «κακουχίες» των μέσων ενημέρωσης τις γνωρίζουμε πολύ καλά. Διαθέτουμε δύο εβδομαδιαίες εφημερίδες, τη «Χρυσή Αυγή» και το «Εμπρός», την ιστοσελίδα μας, φιλόξενες άλλες ιστοσελίδες, ελάχιστα μέσα ενημέρωσης, όπως η «Ακρόπολις», όπου αντικειμενικά παρουσιάζονται οι θέσεις μας και με αυτά τα όπλα θα συνεχίσουμε να παλεύουμε.
«Α»: Οι σχέσεις σας τελικά με τον κ. Μιχαλολιάκο και τους υπόλοιπους συγκρατούμενους πώς είναι;
Η.Κ.: Κύριε Σπίνο, έχετε τη δυνατότητα να γνωρίζετε από «πρώτο χέρι» ως έμπειρος δημοσιογράφος, ότι η Χρυσή Αυγή είναι «μια γροθιά». Σέβομαι σαν τον πατέρα μου τον Αρχηγό μου και εκείνος με εκτιμά σαν τον μικρό αδελφό του. Οι σχέσεις μας είναι άριστες και λειτουργώ πάντα υπό τις εντολές του όπως όλοι μας. Στη Χρυσή Αυγή ουδείς διανοείται να κάνει «του κεφαλιού του». Το καταλαβαίνει και το πιο μικρό παιδί. Θα μου έδινε εντολή να συνεχίσω να είμαι εκπρόσωπος του κόμματος εάν υπήρχε η παραμικρή σκιά;
«Α»: Κυκλοφορεί στη «δημοσιογραφική πιάτσα» η πληροφορία ότι ετοιμαζόσασταν να ζητήσετε άσυλο στη Ρωσία προκειμένου να αποφύγετε τις συνέπειες του νόμου για αυτά που σας κατηγορούν.
Η.Κ.: Κυκλοφορούν αλήθεια τέτοια πράγματα; Με κάνατε και γέλασα! Μην περιμένετε να σχολιάσω τέτοιες γελοίες δημοσιογραφικές πληροφορίες που παράγονται από τα «υπόγεια του Μαξίμου». Όχι μόνο περιμένω να γίνει επιτέλους, αν τολμήσουν να την κάνουν, η δίκη μας, αλλά θα προσπαθήσουμε με ό,τι ένδικα μέσα διαθέτουμε να την επισπεύσουμε. Εκεί θα είστε! Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος από την αποκάλυψη πλέον της μεγαλύτερης πολιτικής σκευωρίας που έχει γίνει στην Ελλάδα.
«Α»: Έχω μια απορία: Τελικά τα δύο πολεμικά όπλα για τα οποία προφυλακιστήκατε είχαν άδεια ή όχι;
Η.Κ.: Είμαι ο μοναδικός στον κόσμο που έχει κατηγορηθεί ότι είχε δύο όπλα που είχαν άδεια! Το ένα μάλιστα είναι το πατέρα μου. Όχι δικό μου. Και αυτό όμως έχει άδεια. Το άλλο είναι όπλο σκοποβολής, επίσης με άδεια. Κύριε Σπίνο, και τα όπλα αυτά να μην έβρισκαν, θα με κατηγορούσαν για οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε προκειμένου να βρεθώ στη φυλακή. Ήταν προμελετημένο και προαποφασισμένο. Βλέπετε όμως ότι η ελληνική κοινωνία τους έχει πάρει χαμπάρι. Είμαστε κρατούμενοι 9 βουλευτές, με εκατοντάδες διώξεις σε άλλα στελέχη μας και οι Έλληνες και οι Ελληνίδες μας έχουν ψηλά στην καρδιά τους δίνοντάς μας τα ποσοστά του 3ου πολιτικού κόμματος. Η σκευωρία έχει γίνει αντιληπτή και το γνωρίζει και η «ορχήστρα» που την κατασκεύασε. Καταρρέουν όμως και συνθλίβονται κάθε μέρα όλο και περισσότερο. Δεν θα αντέξουν!
«Α»: Σας ακούω με υψηλό ηθικό. Μιλάτε σαν να βρίσκεστε στο σαλόνι του σπιτιού σας. Μου φαίνεται λίγο περίεργο.
Η.Κ.: Να δείτε πόσο περίεργο φαίνεται στους «ενορχηστρωτές» της πολιτικής μας δίωξης! Αυτοί νόμιζαν ότι θα μας κλείσουν φυλακή και εμείς θα πάμε στη γωνία να κλαίμε σαν τα κοριτσόπουλα! Ο Αρχηγός μας όταν τον άφησαν για λίγα λεπτά της ώρας ελεύθερο, τους ισοπέδωσε μέσα στο κοινοβούλιο. Το ίδιο και οι συναγωνιστές μου Παππάς και Λαγός. Το ίδιο και ο Γερμενής. Το ίδιο θα κάνουν και όλοι οι βουλευτές και τα στελέχη μας που είναι άδικα προφυλακισμένοι εάν τους δώσουν τη δυνατότητα του δημόσιου λόγου. Αυτή είναι η Χρυσή Αυγή. Παλεύουμε για να φτιάξουμε μια Ελλάδα της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης. Όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα σαπισμένο σύστημα με πολιτικούς υποχείρια κλεφτών και απατεώνων, περιμένουμε ότι θα μας πολεμήσουν με κάθε λύσσα. Έχουν ανατινάξει τα γραφεία μας με σκοπό να μας δολοφονήσουν δεκάδες φορές σε όλη την Ελλάδα. Σχεδίασαν απόπειρα δολοφονίας κατά του Αρχηγού μας και το «κράτος δικαίου» το απέκρυψε. Δολοφόνησαν δύο παλικάρια επειδή αγαπούσαν την Ελλάδα. θα πολεμήσουμε μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός μας και θα νικήσουμε. Ας το καταλάβουν όσο είναι νωρίς!
«Α»: Δεν έχουν περάσει πολλές ώρες που περάσατε το κατώφλι των φυλακών. Θα έχετε όμως μια «πρώτη εικόνα» για το πώς θα πρέπει να προγραμματίσετε το χρόνο σας από εδώ και πέρα. Τι σκέφτεστε;
Η.Κ.: Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα που έκανα και όταν δεν ήμουν στη φυλακή. Ο Γιάννης ο Λαγός έχει φροντίσει για να παίζουμε μπάσκετ και με τον Γερμενή θα γυμναζόμαστε. Μόλις τελειώσουμε τη συνέντευξή μας ο Λαγός με περιμένει για ένα τουρνουά! Είναι πιο ψηλός αλλά θα προσπαθήσω να νικήσω!
«Α»: Σας ακούω ευδιάθετο και εκπλήσσομαι!
Η.Κ.: Κύριε Σπίνο, θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε κι άλλη φορά, αφού η εφημερίδα σας ποτέ δεν στέρησε χώρο από τη Χρυσή Αυγή. Το ίδιο κάνατε και ως παρουσιαστής της εκπομπής στον «Ιστό της Αράχνης» με τον Αρχηγό μας και άλλα στελέχη. Γράψτε το με μεγάλα γράμματα να το διαβάσει καλά το «διαβρωμένο» σύστημα: ΜΟΝΟ ΝΕΚΡΟΙ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ! Θέλω να πω σε όλους τους συναγωνιστές μου να κρατήσουν ψηλά τα λάβαρα της Ελλάδας γιατί η μέρα που θα ξημερώσει η Ελλάδα που μας αξίζει είναι πολύ κοντά.
«Α»: Σας ευχαριστώ για αυτή τη συνέντευξη που είναι η πρώτη λίγες ώρες μετά την προφυλάκισή σας.
Η.Κ.: Εγώ σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία των Ιδεών και των αρχών της Χρυσής Αυγής στην εφημερίδα σας.
xryshaygh.com

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]