Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΣΟΚ!! ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!!!

| No comment
Σήμερα 25 Μαρτίου 2012 κατεβήκαμε οι Έλληνες μαθητές στην παρέλαση που γινόταν στο Σύνταγμα που δυστυχώς θύμιζε μια τεράστια φυλακή με κιγκλιδώματα , διμοιρίες , πολύς κόσμος δεν κατάφερε να δει την παρέλαση. Με πιο λυτά λόγια ,σήμερα έκανε παρέλαση η αστυνομία . Για πολύ ώρα τα κιγκλιδώματα ήταν πάνω στην πλατεία , μπροστά ήταν μια μικρή ομάδα Ελλήνων πολιτών με ελληνικές σημαίες .


Στην συνέχεια προχωρήσαμε στην πλατεία , αφού άνοιξαν τα κιγκλιδώματα. Όμως μέσα στον απλό κόσμο ήταν και κάποιοι αναρχικοί οι οποίοι δεν έκαναν τίποτα μέσα στον απλό κόσμο που τον είχαν καταβάλει αισθήματα φιλοπατρίας και αγανάκτησης . Την ώρα που αποχωρήσαμε ήρθαν 10 ανάρχες στα καλά καθούμενα και τράβηξαν από τον λαιμό την σημαία που φόραγε ο συμμαθητής μου , στην συνέχεια προσπάθησε να την σκίσει με έναν ακραίο φασιστικότατο τρόπο . Εμένα προσπάθησαν να μου σκίσουν την μπλούζα μου επειδή έγραφε " Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ" και μου έριξαν μία κλωτσιά στην πλάτη με σκοπό να μου κάνουν ζημιά .

 Ένας κύριος μας έστειλε σε έναν αστυνομικό που ήταν μέσα στο μετρό του Συντάγματος , ο αστυνομικός μας δήλωσε την προσωπική του αγανάκτηση και ανέβηκε πάνω να δει τι γίνεται ... Και ρωτώ εγώ ως Έλληνας μαθητής , γιατί έχουμε καταντήσει να μας βαράνε φασίστες αναρχικοί επειδή φέρουμε τα εθνικά μας σύμβολα σε εθνικές επετείους ; γιατί η εθνική επέτειος που συμβολίζει την ελευθερία γιορτάστηκε σε τέτοιες συνθήκες ; Γιατί αισθάνθηκα την αστυνομία ως κατακτητές κι όχι ως προστάτες μου; !

Έπρεπε να ήσασταν εκεί να βλέπατε τους αναρχικούς με τι χιτλερικό , αντιδημοκρατικό , φασιστικό τρόπο μας επιτέθηκαν και οι 10 μαζί σε δύο μόλις άτομα (οι άλλοι συμμαθητές μας είχαν διασκορπιστεί εκείνη την ώρα ) ,άλλοι με το να μας ασκούν σωματική βία και άλλη λεκτική , είναι τόσο θρασύδειλοι που με στον κόσμο δεν μας πείραζαν γιατί ήξεραν πως θα έτρωγαν σφαλιάρες ... ΩΡΑΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ....

enwtheite.blogspot.com

ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΣΟΓΛΑΝΟΠΑΙΔΑ ΟΤΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ...



recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]